سئوالات متداول
از صفحه “حساب کاربری من” و منوی ” آدرسها” میتوانید آدرس های خود را ویرایش کرده و یا آدرس جدید اضافه نمایید.
در حال حاضر خیر؛ اما اگر ساکن تهران هستید و شیوه ارسال “پیک موتوری” را انتخاب کرده اید و بنا به دلایلی فقط امکان پرداخت در محل برای شما وجود دارد، با هماهنگی با مسئول فروش می توانید هزینه سفارش خود را در هنگام دریافت بسته پرداخت کنید.
طرح ویژه مشتریان دائمی تکسام این امکان را می دهد که با توجه به میزان خرید خود در یکی از دسته های مشتریان برنزی، نقره ای و یا طلایی وارد شده و از تخفیفات ویژه ای بهره مند شوید. در غیر اینصورت تخفیفی شامل حال شما نخواهد شد.
سطح طلایی ( تا 15 درصد تخفیف محصولات)
مجموع خرید بالای 20 میلیون تومان
سطح نقره ای ( تا 10 درصد تخفیف محصولات)
مجموع خرید بالای 12 میلیون تومان
سطح برنزی ( تا 5 درصد تخفیف محصولات)
مجموع خرید بالای 6 میلیون تومان
اگر کالای ارسال شده از لحاظ مشخصات فنی و ظاهری با سایت مغایرت داشته باشد
در این حالت هزینه برگشت کالا بر عهده تکسام می باشد. شما بایستی قطعه خود را توسط پست پیشتاز برای ما ارسال کرده و پس از دریافت آن مطابق با هزینه درج شده در سایت پست، مبلغ آن را به حساب شما واریز می کنیم
اگر کالای ارسال شده معیوب باشد
در صورتی که فکر می کنید کالای ارسال شده معیوب می باشد، هزینه ارسال آن به تکسام برای تست بر عهده شما می باشد. اما در صورتی که قطعه واقعا معیوب باشد و این موضوع به تایید کارشناس فنی تکسام برسد، هزینه ارسال قطعه سالم بر عهده تکسام خواهد بود.
در صورتی که معیوب بودن قطعه به تایید کارشناس فنی تکسام نرسد، هزینه ارسال مجدد قطعه بر عهده خود شما خواهد بود.
در صورتی که پرداخت شما ناموفق باشد و پول از حساب شما کسر شده باشد، مبلغ آن طی حداکثر ۷۲ ساعت به حساب شما برگشت می خورد. اما با توجه به اینکه معمولا تا یک ساعت بعد این مبلغ برگشت می خورد، در صورتی که مبلغ کسر شده به حساب شما بر نگشت با فروشگاه تماس بگیرید تا پیگیری های لازم انجام شود.
سؤالی دیگر دارید؟ لطفا دریغ نکنید از ما بپرسید